Автобус №22 — один із найдовших та найважливіших магістральних маршрутів Києва, який є справжньою транспортною артерією, що з’єднує Лівий та Правий береги столиці. Він проходить через три райони — Дарницький, Голосіївський та Солом’янський, сполучаючи густонаселені спальні масиви з кількома станціями метро, діловими центрами та унікальними локаціями, такими як Музей авіації. Для десятків тисяч киян цей рейс є незамінним щоденним транспортом, що дозволяє долати великі відстані без пересадок.
Розклад руху: як спланувати свою далеку подорож
Щоб ваша поїздка була комфортною та передбачуваною, важливо знати графік руху 22-го автобуса. Його розклад розроблено з урахуванням колосального пасажиропотоку, який змінюється протягом дня.
Інтервали руху в будні:
- Ранковий пік (06:00 – 10:00): кожні 6–8 хвилин.
- Денний час (10:00 – 17:00): очікування триває 10–15 хвилин.
- Вечірній пік (17:00 – 21:00): інтервал скорочується до 7–9 хвилин.
- Пізній вечір (21:00 – 23:00): автобуси ходять кожні 15–20 хвилин.
Інтервали руху у вихідні:
- Ранок (07:00 – 11:00): кожні 10–12 хвилин.
- День (11:00 – 18:00): кожні 12–15 хвилин.
- Вечір (18:00 – 22:00): кожні 15–20 хвилин.
Порада для пасажирів: Маршрут перетинає Південний міст і проходить проспектами Бажана та Лобановського, де в години пік можливі значні затори. Щоб уникнути непередбачуваних затримок, особливо на такому довгому шляху, використовуйте мобільні додатки для відстеження громадського транспорту. Це дозволить бачити розташування автобуса в реальному часі.
Повний маршрут та перелік усіх зупинок
Шлях 22-го автобуса — це справжня подорож, що охоплює Позняки, Осокорки, Деміївку, Севастопольську площу та аеропорт «Київ». Він є ідеальним вибором для мешканців Дарницького району, яким потрібно дістатися до Солом’янки, та навпаки.
Напрямок: від вул. Тростянецька до Музею авіації
Цей напрямок дозволяє дістатися з одного кінця міста в інший, перетнувши Дніпро.
Послідовність зупинок:
- вул. Тростянецька
- вул. Архітектора Вербицького
- Поліклініка
- вул. Братства тарасівців
- ст. м. Харківська
- вул. Руденка
- ст. м. Позняки
- вул. Бориса Гмирі
- ст. м. Осокорки
- пр. Бажана
- ст. м. Славутич
- станція Київ-Деміївський
- Маргариновий завод
- пл. Деміївська
- пр. Валерія Лобановського
- МАУП
- Школа ім. Лобановського
- вул. Мистецька
- вул. Володимира Брожка
- вул. Крутогірна
- вул. Народна
- вул. Андрія Головка
- вул. Василя Овсієнка
- вул. Максима Кривоноса
- вул. Максима Токарєва
- пр. Повітряних Сил
- пл. Севастопольська
- вул. Смілянська
- вул. Вінницька
- ТРЕД №3
- Музей авіації
Напрямок: від Музею авіації до вул. Тростянецька
Зворотний шлях є популярним у вечірній час, коли тисячі людей повертаються з роботи додому на Лівий берег. Він повністю дублює прямий маршрут.
Послідовність зупинок:
- Музей авіації
- ТРЕД №3
- вул. Вінницька
- вул. Смілянська
- пл. Севастопольська
- пр. Повітряних Сил
- вул. Максима Токарєва
- вул. Максима Кривоноса
- вул. Василя Овсієнка
- вул. Андрія Головка
- вул. Народна
- вул. Крутогірна
- вул. Володимира Брожка
- вул. Мистецька
- Школа ім. Лобановського
- МАУП
- пр. Валерія Лобановського
- пл. Деміївська
- Маргариновий завод
- станція Київ-Деміївський
- ст. м. Славутич
- пр. Бажана
- ст. м. Осокорки
- вул. Бориса Гмирі
- ст. м. Позняки
- вул. Руденка
- ст. м. Харківська
- вул. Братства тарасівців
- Поліклініка
- вул. Архітектора Вербицького
- вул. Тростянецька
Корисна інформація для щоденних поїздок
Щодня послугами 22-го автобуса користуються понад 14 000 пасажирів, що робить його одним із найбільш завантажених маршрутів Києва. На лінії працюють до 14 автобусів, що дозволяє підтримувати інтенсивний рух. Через неймовірну популярність, у години пік салони автобусів часто переповнені.
Поїздка від однієї кінцевої зупинки до іншої займає в середньому 50-70 хвилин, але цей час може значно збільшуватися через затори. Знання ключових зупинок, таких як станції метро «Харківська», «Позняки», «Осокорки», а також Деміївська та Севастопольська площі, допоможе вам легко орієнтуватися. Незважаючи на періодичні затримки, 22 автобус Київ залишається надійним та безальтернативним способом пересування для десятків тисяч мешканців столиці.








